loading...
پارسیان فان
حسین رئیسی بازدید : 10 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین و احساسی خرداد 92

از خستگی اگر گریستی,, هرگز زانو نزن
زیرا قانون طبیعت اجبار به برخاستن است…
پس چون درختان باش که ایستاده میمیرند….

.
.
.

هرگزمردم این ابادی ازرودی که یک زمان انهاراسیراب میکرد وحال خشک شده است به خاطرگذشته اش سپاسگذاری نمیکنند…….”!

.
.
.

روی کارت برایش نوشتم” به امید فردای بهتر”
دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده
تازه فهمیدم آنروز ” الف ” فردا را یادم رفته بود

.
.
.

میدونم یکی از آن روزهای مبهم دور
وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای
و احتمالاً بچه هات از سرو کولت بالا میرن
درست همان لحظه که قرار است احساس خوشبختی کنی….
ناگهان…..
یاد و خاطره ی من به سینه ات چنگ میزند

.
.
.

اس ام اس غمگین عاشقانه

باران که می بارد, باید آغوشی باشد
پنجره نیمه بازی, موسیقی باران,بوی خاک
سرمای هوا,,گره کور دست ها و پاها,,,
گرمای عریان عاشقی,,صدای تپش قلبها
باران که می بارد باید کسی باشد….
.
.
.

تقصیر تو نبود…!
خودم نخواستم چراغ قدیمی خاطره ها خاموش شود!
خودم شعرهای شبانه اشک را فراموش نکردم!
خودم کنار آرزوی آمدنت اردو زدم!
حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند
نه تو چیزی بدهکار دلتنگی این همه ترانه ای…

.
.
.
پیاده روهای این خیابانها خراب شده اند…
مست اند… خیال برشان داشته..
که تو دست در گردن من داری
نمیدانند…
من با هر بارانی
اندوه فراموش شده ام را
با خود به خیابان میبرم
و تویی در کار نیست…. گندم
.
.
.

مرا پاپتی خواند,, آنکه در راهش کفشهایم پاره شد….
.
.
.

صدا میکنم تو را , این جانی که میگویی جانم را میگیرد!!!
نزن این حرف ها را !!
دل من جنبه ندارد,,وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد….

.
.
.

مرا ببوس!
نه یک بار که هزار بار!
بگذار آوازه عشق بازیمان چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند..
آنان که بر سر جداییمان شرط بسته اند!
.
.
.

اس ام اس غمگین

تمام شعرهای عاشقانه جهان
شبیه توأند!
تو اما ! پشت استعاره ای ایستاده ای
که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید…
.
.
.

این روزها روح و روانم به شدت افسرده است
غم دوریت از یک سو…غم نداشتنت از سوی دیگر…
اما دلیل آشفتگیم فردای این ماجراهاست!
ترس از دل دادگیت به دیگری مرا پریشان کرده….

.
.
.

احساسم را به دار آویختم
منطقم را به گلوله بستم
لعنت به هر دو که عمری بازیم دادند
دیگر بس است,,میخواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم..
.
.
.

اس ام اس جدایی

بگو تمام تو مال من است دلم میخواهد حسادت کنم ب خودم

.
.
.

دوستانم را مرور می کنم تا خاموشی ام نشانه ی فراموشی ام نباشد …

.
.
.

لعنت به این نفس کشیدن:
ازباوفابودنش خسته شدم چرامثل بقیه ترکم نمیکند؟

.
.
.

اس ام اس دلتنگی

دلت را محکم بچسب رفیق…
آدمها… آنقدر انصاف ندارند…
که… زیر پایت را خالی نکنند…

.
.
.

.
.
این روزها ب جای “شرافت”از انسانها فقط “شر” و “آفت” میبینی!
وقتی کسی اندازات نیست…
دست ب اندازه ی خودت نزن…

.
.
.

در جاده زندگی،صداقت راهی است هموار اما بعضی ها در این راه لیز میخورند.

.
.
.

با کسی رابطه ی احساسی برقرارکن ک ن تنها افتخار میکنه ک تورو داره بلکه حاضر هرریسکی رو بکنه ک فقط کنارتو باشه!!! ¤تقدیم ب همه .
.
.
.

فدای رفیقی که تودریای مردونگی غرق میشه اما از پل نامردی ردنمیشه…
.
.
.

از اینکه بگویی دوستت دارم خجالت نکش؛برخی واژه های کوچک به اندازه یک انفجار بزرگ تاثیر گذارند..
.
.
.

هنوزم ګرفتن دستاش به همه دنیا می ارزه…
.
.
.

اس ام اس دلتنگی

چ آدم خوش سلیقه بوده کسیکه رنګ صورتی واس ایبروفن انتخاب کرده…
.
.
.

عکس دل و جیگر سیاه میزنن رو پاکت تنباکو
که به خیال خودشون مارو ترک بدن…

مشتی ما اگه دل و جیگرمون نسوخته بود که سمت قلیون نمیرفتیم…
.
.
.

موهایت را میتکانی در باد!
من بجای خود؛پرنده ها را هم میگیرند به جرم مستی

.
.
.

سکوت همیشه به معنی ” رضایت ” نیست
گاهی یعنی خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند,توضیح دهم…..
.
.
.

جانباز چند درصد است؟ او که در حادثه ی عشق , قلب و غرور خود را از دست داده است!

.
.
.

این روزها برای تنها شدن…
کافیست صادق باشی…
.
.
.

هر پرهیزگار گذشته ای دارد
و هر گناهگار آینده ای
پس,,, قضاوت نکن

.
.
.

برای خودت زندگی کن…
برای دیگری زندگی باش…
.
.
.

وقتی وارد میشوی لباست معرف توست
وقتی میروی حرفهایت

.
.
.

اس ام اس عاشقانه

پیش از آنکه دستهای درخت به نور برسد
پاهایش تاریکی را تجربه کرده…
گاهی برای رسیدن به نور باید از تاریکی عبور کرد…. گندم
.
.
.

نزد هیچ آدمی به خطایت اعتراف مکن,,
زیرا به سرعت ژست خدا را برایت میگیرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 331